Rating: 4.25 sterren
4 stemmen

Reactie plaatsen

Reacties

Ils
een maand geleden

Wij hebben genoten van ons verblijf in het mooie en gezellig ingerichte vissershuisje, alle benodigdheden waren aanwezig. Het is een aanrader!

Jeffrey
3 maanden geleden

We hebben een heerlijk weekend gehad. Vanwege een weekend Plopsaland met de kids, 2 nachten verbleven in het huisje. Het huisje is voorzien van alle gemakken, heeft alle luxe, maar toch ook een warme en knusse sfeer. Met de speeltuin op oog afstand, een echte aanrader voor gezinnen met jonge kinderen. 100% aan te bevelen!

Martine
3 maanden geleden

Wij hebben genoten van deze mooie gezellige vakantiewoning. We komen zeker terug!

Maak jouw eigen website met JouwWeb